אין מונדיאל? לא נורא


המונדיאל הסתיים לפני שלושה ימים והוקל לי.  מתחילת שלב הבתים לא הבנתי איך אסתדר בלי כדורגל בשני ימי הפגרה שנכפו עלינו בין שמינית לרבע הגמר, שלא לדבר על הפגרות הכפויות הבאות.  בסיום משחק הגמר הבנתי שהמינון בהחלט הספיק.

בהתחלה עוד ציפיתי בקוצר רוח למשחק הראשון בצהריים.  כשנכנסנו למחזור השלישי של שלב הבתים כבר לא היו משחקי צהריים והשעה 16:00 נראתה רחוקה כל כך, גם העובדה שמאותו יום ואילך יש שני משחקים ביום לכל היותר.  במהלך הפסקת המשחקים הראשונה רציתי רק עוד.  אחרי השניה חשבתי "רק יומיים, רק ארבעה משחקים, חבל, הייתי לבד".  בהפסקה השלישית שמחתי שיש רק משחק אחד ביום.  ברביעית שמחתי שאוטוטו זה מסתיים. 

ועכשיו אני רגוע.  יש אלופת עולם, בדיוק בזמן.  רגע לפני שזה היה מתחיל להימאס עליי.  רגע לפני שהייתי שוקל לוותר על משחק כי זה מתחיל להיות יותר מדי.  הלך הרוח העכשווי בקרב לא מעט אוהדי כדורגל הוא ריקנות.  יצאה הרוח מהמפרשים, הטורניר המלהיב בעולם הסתיים, למה יש לצפות עכשיו? לליגה הישראלית, הליגה השישית באירופה, ליגת הפח, דה לוזון ליג? אותי באופן אישי לא משמחת כרגע הידיעה שהרטה ברלין תשחק מול קבוצות עלומות שם בליגה השניה.  אבל מנוי כבר יש לי, בטח שיש.  כי בעוד כמה ימים תישכח הריקנות.  בעוד כמה ימים יהיה המונדיאל עוד אחד ממכלול הזכרונות הטובים שלנו.  עוד כמה ימים יעברו והדגדוג בכפות הרגליים יחל.  חודש אוגוסט יגיע וצהובוני הספורט יתחילו להתמלא בחתימות וסיכומים והסכמות עקרוניות ומלפפונים, הרכבים יתגבשו והאוהדים יחלו שוב להתרגש לקראת פתיחת העונה הקרובה. 

אין עליה!

כשאוהבים כדורגל ממש לא משנה אם זה מונדיאל, יורו, ליגה שניה בגרמניה או ליגה ראשונה בישראל.  אבל אולי אני זה לא דוגמא טובה – אני נהנה גם לראות את הפועל אזור.

אתמול בשעה שמונה בערב מצאתי באינטרנט לינק למשחק של הפועל ת"א עם אלופת בוסניה ז'לייז'ניצ'אר.  הפועל לא הקבוצה שלי אבל היא קבוצת כדורגל ישראלית וזה מספיק לי כדי לעשות את המאמץ ולראות אותם דופקים חמישיה לבוסנים במחצית הראשונה ורועים באחו בשניה.  לא צריך להתגעגע אבל נעים להיזכר.

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

