ווילקומן, ראול


איני ממעריצי ראול.  אף פעם לא הייתי.  גם ריאל מדריד אף פעם לא עניינה אותי יותר מדי.  בעוונותיי אני פריק של ליגת העל הישראלית ומאז הגעתי לגרמניה גם של הבונדסליגה. וכאן בדיוק מתחיל העניין שלי בראול. 

ראול הוא סמל.  למרות שלא נולד בריאל מדריד העצב אחרי עזיבתו את המועדון גדול בקרב אוהדי הקבוצה ואוהדיו הפרטיים.  גם אני עצוב.  הקבוצה שלי, הרטה ברלין, תשחק העונה בליגה השניה, שאלקה לא תגיע לברלין ולצערי, אחרי שזכיתי לראות ממקום מושבי ביציע את רובן, ריברי ואוזיל (ואת פרידריך, שבניגוד למונדיאל האחרון לא בדיוק עשה עבודה טובה בהרטה…) לא אזכה לראות את ראול בלייב.  יש כמה שחקנים ששווה להגיע במיוחד עבורם ולקוות שהם יתנו הצגה כמו שהם יודעים או לפחות שיזכירו למה הם מפורסמים בכל העולם.  אפילו רק לראות אותם. 

לפני שנה, בחודש אוגוסט, זכיתי להיות באולימפיה שטדיון ביום בו יוסאין בולט שבר את השיא העולמי בריצת מאתיים מטר.  ישבתי ביציע הדרומי, הכי רחוק שאפשר ממסלול הריצה וקו הסיום שהיה בצד השני.  קשה היה לראות את האצנים מתכוננים לריצה, מתחממים, נעמדים על האדנים ומזנקים.  מה היה ברור מיד אחרי ירית ההזנקה הוא היתרון שפתח בולט תוך שניות.  הוא חצה את קו הסיום, אני ניסיתי להביט בו ובשעון העצר באותו זמן וקפצתי לאוויר בשמחה כששבר את השיא העולמי.  אח"כ הוא כבר רץ מסביב לאצטדיון והגיע קרוב מאוד למקום מושבי.  הייתי מאושר, לא מפני שאני חסיד אתלטיקה קלה (כנראה לא הייתי מגיע לאליפות ישראל או גרמניה) אלא בגלל שחזיתי באדם נדיר, בעל יכולת פיזית שיש למעט מאוד אנשים בעולם. 

גם ראול כזה, ו-יוטיוב יאשר זאת עם מאות קליפים של השערים שלו מכל הזמנים.  הליגה הגרמנית מתפתחת ותופסת מקום של כבוד, אוטוטו תהיה הליגה השלישית ברמתה באירופה ותדחק את איטליה משם.  הבונדסליגה היא לא הליגה האמריקאית.  על הקריירה של דייויד בקהאם לא שומעים יותר מדי מאז חתם בגלאקסי, ומן הסתם גם ביכולת של תיירי הנרי ברד בולס לא ידונו בפרוטרוט בעיתוני אירופה.  על ראול ישמעו.  גם אם הוא לא ישחק בכלל ישמעו עליו.  הוא נשאר בעניינים ולמרות מעמדו הכביר בכדורגל האירופי הוא עדיין ירצה להוכיח שגם מחוץ לריאל הוא יכול להצליח וגם שהספסל לא מחמיא לו.  אני אראה אותו רק בטלויזיה, כמו שהיה עד עכשיו.  שטויות, גם את הליגה הישראלית אני רואה רק על המסך ואני עדיין אוהב אותה. 

תגובה אחת בנושא “ווילקומן, ראול

הוסיפו את שלכם

  1. אל תשכח שגם באלאק חזר וגם הוא ינסה להוכיח את עצמו.
    אני, כאוהב ליגה איטלקית מושבע מקווה שהאיטלקיות יוכיחו את עצמם, כי אם לא, וזה קרוב מאוד, הם יאבדו את המקום הרביעי (בצ'מפיונס) לגרמנים.
    על ואן-ניסטלרוי בקושי שומעים, אחרי שעבר לבונדסליגה, אז איך אתה מצפה שישמעו על ראול גם עם הוא לא ישחק? אני מסופק…

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

