ברלין בלי כדורגל


אחרי משחקי הגביע שנערכו בשבוע שעבר אין זכר לכדורגל.  אפילו בארץ יצאו לפגרת חג המולד.  יש כדורגל אנגלי, אבל האווירה בברלין כל כך רגועה ושלווה שפתאום הכדורגל לא חסר.  אני לא חוגג את חג המולד, זה לא החג שלי, אבל אני יכול לקחת מהחג את השקט שמשתרר בכל פינה, בעיקר בגלל גבעות השלג הנערמות על המדרכות ובפארקים.  היום מדדתי 30 סמ' שלג, לגובה, מתחת לבית.  ומינוס עשר מעלות ביום. אי אפשר לרוץ לשום מקום, מתחת לשלג הצטבר קרח, וזו בדיוק העונה בה עולות מכירות הקביים בגרמניה, כשיותר ויותר אנשים מדדים עליהם בדרכם אנה ואנה.

אז אני בוחר להישאר בבית, לשבת מול המחשב עם התה והלימון ולכתוב על מה שלא קורה.  את חווית הישיבה באצטדיון האולימפי, במשחק הבית האחרון של הרטה מול ארצגבירגה אווה, אני לא מצליח להוציא מהראש.  מינוס 12 מעלות, אין שום דרך להתחמם בטמפרטורות כאלו כשיושבים בחוץ, גם לא עם שלושה זוגות גרביים, גטקס מתחת למכנסיים, שלוש חולצות, שני מעילים, כפפות, צעיף וכובע גרב.

ועם הזכרון הזה אני לא זז מהרדיאטור, מביט החוצה, רואה לבן בעיניים וכותב.

להשאיר תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

