מה יש לי מגאטוסו?


כל כך רציתי שמילאן יפסידו, ולא מפני שאני חסיד הבונדסליגה שבקרוב תעבור את הסריה א' בדרכה להיות הליגה השלישית באירופה.  לא אהבתי לראות אותם מול טוטנהאם.  נכון, מחליפים, פצועים, חסרים – אבל אלו הבעיות שלהם, לא שלי.  אני רוצה לשבת מול המסך ולראות כדורגל איכותי בשמינית גמר ליגת האלופות.  מצדי שישפרו את איכות הספסל שלהם, כי בשביל לבנות טרסות מול השער של גומש מספיק נגר אחד.

יש לי בעיה עם גאטוסו.  למרות שהוא חמום מוח (ואולי דווקא בגלל זה) יש לו לב של לוחם, מזכיר לי קצת את מוצי ליאון.  הוא היה פראי מול טוטנהאם, אבל הוא רצה לנצח למרות שעקב הפציעות הרבות במילאן הותאמה לו הפעם קבוצת בצלמו.  הפיוזים נשרפו לו מהשחקנים שלצידו.  השחקנים של טוטנהאם היו בסך הכל שק האגרוף של גאטוסו, להוציא את העצבים.  צהוב היה שאלה של זמן, אולי אפילו אדום, אבל גאטוסו לא הפסיק עם המכות.  הוא ידע שהוא לא ישחק בגומלין אבל המשיך.    האגרסיביות שלו הכניסה את מילאן לטירוף, הם לא היו יעילים אבל ניסו עם מה שיש להם, ובמסגרת האילוצים הכפויים זה היה לא רע.  אחרי שפלאמיני קיצץ את צ'ורלוקה ולא הורחק באדום אפשרן היה להבין שככה ייראה המשחק מעכשיו, ואולי אפילו בלי מורחקים.  מה שקרה בסוף הוא שגאטוזו חטף את הצהוב ולא ישחק בגומלין.  הוא ידע שזה מה שיקרה אם יקבל צהוב אבל המשיך לחתור אליו, ממש להתחנן אליו, שיבוא כבר ויגאל אותו מהייסורים.  יכול להיות שגאטוזו הוא באמת הלוחם שלא רואה בעיניים ומקריב את גופו ואת הגומלין רק כדי שהקבוצה תישאר עם סיכוי.  ויכול להיות שהוא גם אידיוט.

לפיטר קראוץ' יש מראה של אנטי כדורגל, ולמרות שאחרי כמה שנים טובות בפרמייר ליג רואים שיש איכות בגמלוניות הוא עדיין מזכיר לי את פישי מ'לרדת בגדול'.  קראוץ' לא באמת התכוון להתעסק עם גאטוזו, הוא רק החזיר לו, ממש בקטנה.  בכל משחקי הקבוצות שלו בשנים האחרונות יש לי תחושה שזהו המשחק האחרון שלו, שאם הוא לא יעשה משהו גדול במשחק הוא כבר לא יראה מגרש.  כנראה שזה המראה שלו.  הפעם היתה לי תחושה טובה, הוא נראה שונה מתמיד, הפנים והשיער שלו הבריקו מאיזוהי תחושה פנימית חיובית שאפפה אותו.  וכשארון לנון התחיל בפריצה שלו ידעתי שקראוץ' יהיה שם ויבקיע.  זו חוכמה גדולה לספר על זה בדיעבד, אבל אני אחיה עם זה, האמת תמיד תישאר שלי, והאמת היא שאני אוהב אותך, פיטר קראוץ'.

תגובה אחת בנושא “מה יש לי מגאטוסו?

הוסיפו את שלכם

  1. גם אני בעד טוטנהאם ותיעבתי אתמול את גאטוסו אבל באותו זמן הערצתי את המחויבות הבלתי נגמרת שלו. בסך הכל הוא התנהג כמו חמום מח אבל לא גרם נזק פיזי לאף אחד, לפחות לא נזק רציני.

להשאיר תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

