ריאלי לנצח את בארסה


אתמול ראיתי עם חבר את ריאל-ברצלונה על גביע המלך.  היום קראתי את קורות המשחק באינטרנט ונדמה היה לי שהם ואני לא ראינו את אותו המשחק.  הם דיברו על כדורגל קצבי ותוסס ואני רצתי אחורה בזכרון כדי להיזכר על מה הם מדברים.  המחצית הראשונה היתה ברוטלית והמשחק נעצר לא מעט. במחצית השניה צפו המאמנים באשר הם בחדווה בסגירה האלכסונית של מוריניו ששלחה בכל פעם את גווארדיולה לחשוב על פתרון חדירה אחר.  לנו היה קצת משעמם.

אבל כמו בכל משחק גדול, לא משנה איך הוא נראה גם אחרי 120 דקות, מספיק רגע אחד גדול שיהפוך את תדמיתו.  וזה התחיל עוד שרונאלדו הבקיע את שער הנצחון.   רונאלדו עלה להארכה אחר, עם רעב בעיניים אנרגיות חדשות.  היה חרוט לו "שער" על המצח.  אינייסטה חמד של בחור ומסי מותק אבל אני עדיין חושב שבארסה לא נחמדים.  אולי זה בגלל שאני שונא לשחות עם הזרם – מגיע גם לריאל, היא קבוצה טובה, לקח לה זמן להתחבר והאליפות ברחה לה, וגם לא בא לי על ברצלונה.  בא לי על ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות (שם יפסידו לשאלקה) וזכיה באל קלאסיקו-גביע המלך היא הצהרת כוונות.

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

