לשבת על הדשא, לנוח בצל


העונה הסתיימה, דורטמונד אלופה, גם הרטה ברלין.  המשחק האחרון ממנו נהניתי היה בין הרטה לאאוגסבורג.  שתי הקבוצות עלו ליגה עוד לפני פתיחת המשחק ולכאורה לא היה ערך למשחק.  אבל שתיהן הוכיחו את יכולתן ומקצועיותן כששיחקו ללא חת.  הרטה ניצחה 1:2 אחרי ששחקן של אאוגסבורג הורחק באדום בעקבות הכשלה של רוב פרנד ברחבה.  אף אחד לא ויתר על המשחק והנצחון של הרטה היה מתוק עוד יותר בעקבות המאבק הקשה שהתנהל על המגרש.

בדרך כלל אני מפסיק לצפות בכדורגל בתום העונה (אלא אם כן יש מונדיאל או יורו, שזה אומר שכל התיאוריה שלי מאבדת מתוקפה ושווה כקליפת השום כל שנה שניה), אבל בורוסיה מנשנגלאדבך ובוכום התמודדו במשחקי המבחן ואני מחבב את שתי הקבוצות.  אז צפיתי במשחק השני.  ולא הצלחתי להנות.  גלאדבך נשארה בסופו של דבר בליגה אבל אני רק רציתי שהמשחק יסתיים כבר ושאוכל לפרוש לעיסוקיי.

גם אני זקוק לחופשה מכדורגל.  מאז שהתחלתי לכתוב על כדורגל הפך המשחק וכל מה שמסביבו לחלק מרכזי בחיי.  אני צופה במספר לא מבוטל של משחקים מכל אירופה, מגיע פעמיים בחודש למשחק ליגה ואף פעם לא שוכח את מכורתי ואת ליגת העל שלה (וסופג עקיצות על רקע אישי כתוצאה מכך).

גם אני צריך לנוח, להפסיק לחשוב על כדורגל ועל שחקנים ועל מאמנים ועל מה אכתוב בשבוע הבא או בעוד שעה.  גם אני צריך לקרוא ספר, לראות סרט ולהגיע לפאבים בלי מסכי טלויזיה וערבי ליגת האלופות.  גם אני רוצה להתגעגע, כי אני יודע שבעוד חודשיים לכל היותר כבר אצפה בקוצר רוח לפתיחת העונה.

זה יהיה מרגש – הרטה חזרה לליגה והעמידה קבוצה מעולה ואין סיבה שלא תתקע יתד לפחות במרכז הטבלה; דורטמונד תנסה לעשות את הבלתי יאומן ולשמור על יכולתה הגבוהה ותוארה למרות העזיבה של נורי שאהין וההתחזקות של באיירן מינכן (שעד שלא תדאג לחזק את ההגנה שלה לא תצליח לחזור ולהפחיד את יריבותיה.  או שזה כבר פחות חשוב מאז שמנואל נוייר חתם איתם על חוזה).  יש עוד סיפורים וקרבות מעניינים שיחזירו את האינטנסיביות לחיי, אבל עד אז אני רוצה סוף סוף לסיים את "יש ילדים זיגזג", ואחריו "הטיגריס הלבן" ו"יומולדת שמח נוח".  את "יומולדת" קראתי פעם אבל הגיחוך הגאוני שבו מביא אותי לרצות לקרוא אותו שוב. סתם, שתדעו.

תגובה אחת בנושא “לשבת על הדשא, לנוח בצל

הוסיפו את שלכם

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

