אל תבכה ילד


מסי הקטן עצוב.  מה זה עצוב, עוד רגע הוא יבכה.  מה רוצים ממנו הילדים? למה הם לועגים לו, שורקים לו בוז? נכון, בכל פעם שמארגנים קבוצה הם בוחרים בו ראשון והוא לא תמיד מצליח להצדיק את הבחירה, בעיקר כשהוא חוזר לשחק עם הילדים משכונת הילדות שלו.  אבל לשרוק לו בוז?

אז מסי הקטן הולך הביתה ומספר לאבא מסי על מה שהילדים אמרו לו.  אבא מסי כועס – אף אחד לא ידבר ככה על ליאו'לה שלי! והוא כבר נועל את כפכפי האדידס, תוקע את המלבורו לייט בשרוול שמאל של הטי-שרט, מחדד את ציפורן זרת ימין ויוצא למתנ"ס.  מסי הקטן אומר לו: אבא, עזוב, אל תעשה לי פדיחות! אבל אבא מסי עצבני עכשיו, הוא יראה לפישרים הקטנים מה זה.

אבא מסי מגיע למתנ"ס, ניגש למרכז המגרש ולוקח את הכדור.  עכשיו כולכם תקשיבו לי: אף אחד לא ישרוק כאן בוז לילד שלי! הוא אוכל כל אחד מכם לארוחת בוקר ואתם מדברים עליו ככה? חסר לכם שאני אשמע מליאו'לה שאתם ממשיכים לשרוק לו בוז, חסר לכם! תחזיקו אותי חזק, לפני שאני מקבל את הג'ננה!

ואז אבא מסי הולך הביתה, לא לפני שהוא נותן למסי הקטן נשיקה על המצח ואומר לו: תראה להם מאיפה משתין הדג, ליאו'לה!  הילדים ימשיכו לבחור את מסי הקטן ראשון לקבוצה שלהם, אין להם ברירה, אבל עכשיו הוא לא רק מסי הקטן – עכשיו הוא גם מסי הבכיין.

עולם קטן – אבא של ליאו'לה מזכיר לי את אבא של מאורי.  כולם שונאים את מאורי שלו.  מיץ', הילד העשיר שהגיע מקנדה והביא איתו כדור חוקי אמיתי, לא אוהב את מאורי ולא נותן לו לשחק עם הכדור שלו.  ואבא מאורי, בדיוק כמו אבא של ליאו'לה, יראה לו לילד עם המבטא המצחיק הזה שפה זה לא קנדה.  אבא של מאורי יראה לאמריקקי הזה מאיפה משתין הדג.  רק מה? נראה לי שלא רק שמיץ' כבר יודע מאיפה משתין הדג – זה לא מעניין את ציפורן הזרת הימנית שלו.

להשאיר תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

