פייר? לא מעניין


הרטה ברלין מארחת למשחק אימון את ריאל מדריד.  פייר? הייתי חי גם בלי המשחק הזה.  כבר מזמן הבנתי שאני לא שם בשביל הכוכבים.  לא מעניין אותי במיוחד לראות את כריסטיאנו רונאלדו עושה את הפדאלאלה ה-125 שלו במשחק או את אנחל די מריה חותך לאמצע.

באופן אישי אני לא חסיד של משחקי אימון או ידידות.  משחקי ידידות אני יכול לערוך עם החבר'ה שלי בטירגרטן, יש שם המון דשא פנוי וכולנו אחלה ידידים.  אבל גם אני נפלתי לשבלונה של "ריאל מדריד בעיר ולא תלך?" וקניתי כרטיס.  לא יקר אמנם (מתישהו המנוי השנתי וכרטיס חבר מועדון מתחילים להשתלם) אבל הוצאתי כסף על משחק שממש לא אכפת לי מי תנצח בו.  לא יודע מה יחשבו שאר הצופים.  מה שכן – אני יודע שיהיו שם 75,000 צופים.

החבר שלי, זה שקנה את הכרטיסים, מתרגש מאוד לקראת המשחק.  כבר יומיים הוא שולח לי סמסים בקצב של שניים כל שעתיים ומספר לי כמה הוא מתרגש לקראת המשחק ואיך הוא מת כבר לראות את הכוכבים של ריאל מדריד.  אולי זה יישמע מעט פלצני, אבל אני הרבה יותר שמח לראות שוב את אדריאן ראמוס רץ באגף, משתחרר משחקן הגנה ומוסר כדור עומק למרכז המגרש שם ממתין רפאל שקוטף את הכדור, שולח אותו לניקיטה רוקביציה שנמצא באגף הנגדי ומתקדם ושולח כדור בחצי גובה לתוך הרחבה, הישר לראשו של פייר-מישל לאסוגה שנוגח פנימה!!! קסיאס מוציא את הכדור מהרשת ומחזיר אותו בבעיטה למרכז המגרש.

תוצאת המשחק ממש לא חשובה.  זה לא ייתן לנו כלום.  אחרי המשחק ובלי קשר למה שיקרה בו, נמשיך לאיזה פאב, נשתה עוד קצת, אולי אפילו ארשה לעצמי המבורגר נוטף שומן בלי לחשוב על ההשלכות שלו על משמניי ועל גילי המופלג בו שומן שנוגע כבר לא נוסע.

היום פורסם שאלון שמילאתי עבור אתר ברלינאי.  חברה טובה שעיינה בשאלון, כתבה לי במייל שהיא קראה אותו ובעיני רוחה ראתה אותי, רגוע ומחוייך, פוסע ברחובות ברלין בכייף. אני סומך עליה ומאמין לה, בדרך כלל היא יודעת על מה היא מדברת.  היא צודקת, טוב לי כאן, אני פוסע ברחובות העיר ומחייך, אז שריאל מדריד תהרוס לי את היום?

 *****

הנה, עוד שניה זה קורה, 50 אחוזים, אולי אפילו 51.  הקהל כבר מריע, הספונסרים מתדפקים על הדלתות.  מה זה מתדפקים? מרסקים את דלתות המועדון.  דרון וויליאמס כבר שלהם, אוטוטו מגיע גם קובי.  מיליון יורו לתקופה כולה או לחודש? כמה זה בכלל "תקופה"? מה זה משנה, מה שהוא ירצה הוא יקבל.  במדרחוב איסתקלאל כבר מתרגלים את המנטרה החדשה: "שווארמה קובי! רק היום! עוד מעט הוא הולך!".  בבוספורוס יוצא אוטוטו ה"קוביטור", על הסיפון אפשר יהיה לקנות תמונות שלו מהביקור באיה סופיה.  שלושה חודשים, ארבעה חודשים, שבועיים – העיקר שיבוא כבר לכאן.  אנחנו לא רציניים? אנחנו פופוליסטים שלא יודעים מה לעשות עם הכסף שלנו? למה מי אתה שתדבר ככה, יא מעפן, עד שלא תבקש מאיתנו סליחה אנחנו לא מדברים איתך, לנו יש כבוד! מי עכשיו הגבר האמיתי כאן? תחזיקו אותי! איך הראחת לוקום, קובי?

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

