קינדר


היום שלי נפתח בארבע לפנות בוקר.  הבת שלי התעוררה עם כאב בטן והקיאה.  היא לא הצליחה להרדם לאחר מכן, וזה אומר שגם אני סובל מחוסר בשעות שינה.  עד לרגע זה צברתי כשלוש שעות שינה, אבל שידור חוזר של המשחק סרביה – איטליה מצליח להשאיר אותי ער ומגרה אותי למצמץ במהירות מול המסך כדי לא לנקר.  שלושים דקות תקציר, 1:1.

יש ימים בהם מתחשק להישאר בבית, והיום הוא יום שכזה. נותר לי רק לקוות שלא מדובר במשאלה שמגשימה את עצמה ושבתי הקטנה נאלצת לשלם את מחיר הרצונות שלי.  לא כך רציתי להישאר בבית.  רציתי לשבת מול המוניטור ושוב לכתוב על כדורגל גרמני כמו שעשיתי עד לסיום העונה שעברה.

עכשיו מתחיל תקציר של טורקיה – גרמניה.  לא ראיתי את המשחק, הייתי בעבודה עד 23:00.  לפני שיצאתי לעבודה פגשתי את הטורקי מהקיוסק.  בדרך כלל הוא מסטול מת, הפעם הוא היה די ערני.  הוא אמר שהוא רוצה שהטובה תנצח.  הבטתי בו בעיניים תוהות: "חליכ, על מי אתה עובד?".  "בחיי", הוא אמר, "אם טורקיה משחקת חרא עדיף שלא תעלה ליורו".

מריו גומז, קשה להאמין שבמשך שנתיים הוא חרך את הספסל של באיירן.  יואכים לב ידע למה הוא ממשיך להשאיר אותו בהרכב.  השער הראשון של גרמניה כולו שלו.  עבד בקלות את השחקן שלו ושלח כדור לפינה הרחוקה.  גרמניה נראית כרגע הנבחרת היחידה שמסוגלת לדגדג את ספרד ביורו 2012.  היתה כאן שמחה גדולה כשגרמניה זכתה במקום השלישי במונדיאל 2006, קטנה יותר אחרי המקום השלישי במונדיאל 2010.   ביורו אפשר לצפות לזכיה, על זה הולכים הגרמנים השנה.  איזה פגז של מולר, פס אימתני לרשת.  הנה הטורקים משווים, אבל אף אחד ביציע לא נראה נלהב מדי, קשה לי להאמין שהיה מישהו שהאמין שטורקיה שווה משהו מול גרמניה.

איזה שמות יש בנבחרת: בסטיאן שווינשטייגר, תומס מולר, סמי חדירה, מסוט אוזיל, מנואל נוייר, מריו גומז, פיליפ לאהם.  מקום ראשון, 27 נקודות בתשעה משחקים.  יש עדיין מי שתוהים אם זה בסדר לאהוד את נבחרת גרמניה.  נו, אנחנו בשיעור היסטוריה או שאנחנו סתם חובבי כדורגל שנהנים לראות אמנות לשמה? גרמניה היא המועמדת שלי לזכיה ביורו.  אני לא אצא לרחובות לחגוג, אני לא אשתכר עדלאידע בתום הנצחון במשחק הגמר, אבל גם אם אתם לא יודעים אתם חייבים להודות שזו כנראה אחלה תחושה להיות במדינה שזוכה בגביע אירופה.

משום מה מראים עכשיו תקציר של התקציר הקודם בין סרביה לאיטליה.  הנה מרקו פנטליץ'! עברו שלוש שנים מאז שיחק בהרטה ברלין אבל הוא יישאר אחד השחקנים האהובים עליי בקבוצה. הוא לא התבגר, נראה בדיוק אותו הדבר כמו לפני שלוש שנים, באותה עונה מופלאה של הרטה.  השיר הזה בשבילך, מרקו:

להשאיר תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

