בדרך לירידה עוצרים בדיסלדורף


דקה וחצי לסיום תוספת הזמן של המשחק והאוהדים פורצים למגרש. הם מציפים אותו מכל עבר ולא שועים לתחנוני השחקנים לחזור ליציעים. השופט רץ לכיוון המנהרה, אף אחד לא יודע מה קרה אבל כולם יודעים ששריקת הסיום עדיין לא נשמעה.

עשרות השוטרים שפרוסים בתוך המגרש לא מתקרבים לאוהדים. זה לא התפקיד שלהם, הם שם רק כדי למנוע הפרות סדר, ומה שקורה במגרש זו בעיה של המארחת, לא שלהם. אחרי עשרים דקות מתפנה המגרש מאוהדים והשופט עולה במדרגות וחוזר לדשא.

במשחק האחרוןבאמת של העונה הייתה חייבת הרטה לנצח לפחות 1:2 כדי להגיע להארכה. דיסלדורף הבקיעה ראשונה, בן חטירה השווה. דיסלדורף שוב מובילה, רפאל משווה. ואז התחיל הבלגאן.

***

נשבר לי הזין מהקבוצה הזו. כל הזדמנות שיש לה היא זורקת לפח, בועטת בדלי. בשביל זה היה חשוב כל כך להגיע למשחקי המבחן? בשביל להפסיד בבית לפורטונה דיסלדורף במשחק החשוב ביותר העונה?

כמה עוד אוכל להשתמש בתירוץ של הבונדסליגה והרמה גבוהה שיש כאן ולחטוף את הקריזה בכל שבוע מחדש מאוסף השחקנים העלוב הזה, שאפילו לא עושה רושם שמשהו מהירידה הצפויה מגרד לו איפשהו? שיירדו כבר ליגה, שיילכו שם לאיבוד. לא מגיע להם לשחק בליגה הטובה בעולם.

והנה תומאס קראפט עם עוד בעיטת שוער. וקובי, מרים כדור לרחבה, הובניק נוגח לידיים של השוער.  עוד הרחקה לרחבה של דיסלדורף, עוד כדור חופשי לדיסלדורף. דקה לסיום. יש להם זמן. מחזיקים את הכדור עוד קצת, עוד טיפה. וזהו.

 ***

האוהדים שוב פורצים למגרש, שוברים את השערים, ממלאים את האוויר בעשן חזיזים. אף אחד לא יוציא אותם משם. נגמרו הצ'אנסים, גם ככה היו לנו יותר מדי.

עכשיו יהיה לי זמן לילדה הכי חמודה בעולם, לחברים. גם הספרדיה שלי כבר יודעת שבעונה הבאה יהיה לה יותר ממני. גם אני. חוץ מזה גם חסכתי לעצמי מנוי שנתי לעונה הבאה, לפחות מאתיים יורו שפתאום התפנו לי בתקציב השנתי. אקנה את הז'קט שראיתי לפני שבועיים, יפה כל כך, מתאים לי בול.

על הדלת בכניסה לסלון תלוי צעיף אליפות הבונדסליגה השנייה,  Meisterschaft 2.Bundesliga.  מתחת לכתובת התאריך: 15 במאי 2011. בדיוק שנה מאותו יום מאושר, ב-15 במאי 2012, ירדה הרטה ליגה.  אני כל כך עצוב. בא לי לבכות.

להשאיר תגובה

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

