דברים קטנים בחיים


התעוררתי בשבע בבוקר, הרתחתי את המים והכנתי קפה. כבר שמונה שנים שאני שותה רק אותו, את הTSCHIBO שלי, כוס אחת ממנו בבוקר עושה לי את היום. תגידו מה שתגידו, אני מאמין שזה הקפה הטוב בעולם. אולי בביקור המולדת הבא אקח איתי חבילה אחת, שהבוקר יהיה יפה יותר.

אבל גם אם אשכח זה לא יהיה נורא.  בסך הכל קפה, ויש ממנו בכל מקום, גם בארץ.

הורדתי את הילדה בגן והיא לא היתה מרוצה. היא רצתה להישאר איתי, בבית. לראות שוב את "לשבור את הקרח". היא הנסיכה ואני הבחור הטוב שעוזר לה להציל את הממלכה. מה לעשות, לא היתה לה ברירה, ועם דמעה בעין היא שחררה אותי ונכנסה לחדר.

אבל ילדים שאוהבים את ההורים שלהם יש גם בארץ.

בשמונה בבוקר נכנסתי לחדר הכושר. כבר די עמוס בשעה הזו, אבל יש שם כל כך הרבה מכשירים שלא צריך להמתין יותר מדי. פעם הגעתי לשם בשבע בערב ולא האמנתי לגלות עשרות אנשים ממתינים למכשירים שיתפנו – משקולות, מכשירי כוח, אופניים, סטפרים, יו ניים איט. אבל זול שם, הכי זול שאפשר, ונקי ומסודר, וגם פתוח עשרים וארבע שעות ביממה, בלי הפסקה, אפילו בערב חג המולד, אז לא צריך להגיע בשבע בערב.

אבל חדרי כושר שפתוחים 24/7 זו לא המצאה גרמנית, גם בארץ יש כאלה.

אחרי שעת כושר ופנים שטופות אגלי זיעה, שמחליקים על הקרחת ושורפים בעיניים, קפצתי למקלחת. חמישים סנט לחמש דקות של מים חמים. בחור אחד לידי לא שילם, ניתר אל מתחת לזרם הקפוא ושטף את הפנים ואת הגוף כאילו עמד במקלחות של חוף בוגרשוב באמצע יולי.

אח, חוף הים של תל אביב, את זה באמת אין כאן, רק בארץ

בדרך החוצה עצרתי בסופרמרקט, לקנות בננה, לטעון את הגוף באנרגיה. איתרתי את הבננה הצהובה ביותר ואספתיה. בדרך לקופה עברתי ליד הדוכן של בירה ASTRA ולא יכולתי להתעלם מהפוסטר הענק שנתלה שם, מאחורי הארגזים.

וזה משהו שלעולם לא תראו בסופרמרקט בארץ.

Astra

איכשהו הזכירו לי הישבנים שופעי החיים את הימים ההם, מפעם. את חוף בוגרשוב (ככה קוראים לו?), את הולמס פלייס קניון עזריאלי (פלצני, אבל שווה), את בן אחותי הצעיר (כיתה א') ואת בית הקפה הקבוע של אבא (ושל עמית הורסקי).

*

פתאום, לקראת סוף ינואר, הגיע החורף, והמדרכות חלקות מקרח, וחמש פעמים שכמעט והחלקתי. עדיין אין שלג, שרק יישאר ככה. שלג זה יפה ומלאכי וצח וטהור ליום אחד, ואז הוא הופך לקרח אפור במקרה הטוב ולעיסת מי בוץ שחורה שמטנפת את העיר במקרה הגרוע. וברור שעל החורף הנעים שעבר עלינו אנחנו עוד נשלם בגדול. יכול להיות שהמחיר יהיה פברואר ומרץ קפואים, יכול גם להיות שהקיץ שלנו ירגיש כמו חורף ישראלי.

עוד שבוע נפתח, וצריך למצוא עבודה חדשה ולעבוד על מה שיש, ולבשל ולסדר את הבלגן של סוף השבוע, ולהמשיך לא לעשן. עוד מעט אגיע הביתה, בתוך הבית הצבע האפור תמיד בהיר יותר. אני עוצר בפינת הרחוב, מיטיב את אחיזת התיק שעל הגב ובוהה בגרפיטי הטרי מאמש, תוהה מה כתוב שם. ורגע לפני שאני ממשיך אני מגלה את שלישיית החתולים, עומדים בעיניים עצובות, בינות לגרפיטי המכוער, אוחזים ידיים ומבקשים אהבה.

Gra

2 תגובות בנושא “דברים קטנים בחיים

הוסיפו את שלכם

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

