הומואים, נמאסתם! (על היהודים)


פתאום, ביום שישי, שבע דקות לפני חצות, נזכרתי שהיום הוא יום השנה התשיעי שלי בברלין. ככזה זה תמיד – בהתחלה מציינים כל שבוע, אחר כך עוברים לספירה חודשית, אחרי זמן מה שוכחים מהחודשים וזוכרים רק את השנים, ומתישהו פשוט חיים.

תשע שנים מלאות בתהפוכות, בשינוי סטטוס אישי. אהבה, חתונה, הורות, התעוררות, קריירה וחברים בכל מיני שפות ותרבויות. גרמניה, ארצות הברית, מרוקו, הולנד, טורקיה, איטליה, סוריה.  מדריד, ברצלונה, כפר יסיף, תל אביב, ימית.  ברלין.

והגעתי לכאן בעקבות האהבה, כי היא היתה האחת שלי, ואז פג תוקף הנצח. והכרתי גברים ונשים שהגיעו לכאן בעקבות האהבה. ההיא שפגשה את תומאס באוטובוס לירושלים וההוא שנתקל באלנה במסעדה בפושקאר, תמר שהתאהבה בסוזנה הבווארית וירון שהתחתן עם מרטין הברלינאי. וכולם מאושרים. או שלא. וכולם מקווים שוב להתאהב. או שלא.

ואז אני צופה בקליפ ושומע מישהי שואלת את יהודית שילת ונחמיה רפל מהבית היהודי מה דעתה על נישואים חד מיניים, והם עונים " אין דבר כזה!”, ואת עמיעד טאוב מודיע שהוא "מתנגד לחלוטין", ואת ניסן סלומינסקי טוען ש"בעל ואישה וילדים זה הדבר הנכון והאמיתי שבונה את העולם ולא הורס אותו", ואת ניר אורבך אומר שיש רק משפחה אחת ביהדות, ואת יוסי פוקס מדווח שזה "מין שאינו במינו, לא מאמין בדבר הזה של נישואים חד מיניים", ושרה אליאש מתפלספת ש"המימד הציבורי צריך לתת לגיטימציה למשפחה הנורמטיבית", ואברהם אזואלי "לא שופט את האנשים שמקבלים כזה מכה בחיים", וחגית משה עם חיוך נסתר שלא מצליח להסתיר את ה"צריך לנסות לעזור לכל אזרח עם המצוקות שלו, זה לא פשוט הסיפור הזה" המרושע.

ואחר כך מספר נפתלי בנט שזו דעתו, כי גם חלב ובשר אינם כשרים ביחד, וכשמנסים לקבל תשובה מושכלת שומעים הטחות בלפיד ולבני והרצוג ונראה אותם מפילים ממשלה על הדבר הזה ושכולם שונאים אותו כי הוא ימני, וכמובן שהוא לא מתנצל.  ואיילת שקד, שנסעה ביום חג לטייל בצפון הארץ למרות השתייכותה למפלגה שבה "אנחנו לא מטשטשים את הזהות שלנו, אנחנו אומרים את האמת", משתמשת באותו התירוץ כדי להכריז ש"מי שרוצה ודוגל בנישואים חד מיניים שלא יצביע לבית היהודי".

homo

הם שם ואני כאן, הם במדינה היהודית היחידה בעולם ואני במדינה נוצרית אחת מתוך מיליון, ומי אני שבכלל אתערב בקורות המדינה היהודית, הרי אני לא חי שם, וכבר תרמתי במעשיי החוטאים להרס הזהות היהודית. צלצולי פעמון הכנסיה שמעבר לכביש מזכירים לי שאם הייתי מתרגש ממה שאנשים אומרים הייתי מפסיק לכתוב לפני תשע שנים.

גם מאות אלפי המפגינים בקלן ובברלין לא חיים בפאריס, וסביר להניח שרובם מעולם לא הניחו ידם על מהדורה של 'שארלי הבדו', ורק טבח במערכת העיתון גילתה להם על עלילות מוחמד והקריקטורות. אבל הם היו שם, והם הניפו שלטי 'Je suis Charlie', כי הם לא רצו להאמין שיש פלוני שמסוגל לקטוע את חייהם, הדרך שהם בחרו לעצמם, רק כי זה לא מסתדר לפלוני עם האג'נדה הפרטית והחשוכה שלו, שהחליט להוציא אותם מהמשחק, ולהאשים אותם בבעיות שלהם, פשוט כל כך.

אז לא הנפתי שלט 'Je suis Charlie' בהפגנה בברלין, וגם לא אניף שלט שכזה בקרוב, כי ככה אני, מניף שלטים בדברים שנוגעים בי, בתוכי, ואיכשהו שלושים ומשהו שנים בארץ חישלו אותי נגד רגשות עודפים כתגובה אוטומטית לפיגועי טרור. אבל יהודית שילת ונחמיה רפל, וניסן סלומינסקי ואברהם 'מסכנים האנשים האלה' אזולאי וחגית 'הם פחות ממני, אז נצחק עליהם' משה וכל פקודי רס"ן (מיל.) נפתלי בנט הצליחו להדליק אצלי משהו. אז החלטתי לטפס על הטרנד, והכנתי שלט, ושב"ה יקפצו לי כולם:

gay

3 תגובות בנושא “הומואים, נמאסתם! (על היהודים)

הוסיפו את שלכם

  1. פינגבאק: ערן לוי, ברלין
  2. האנשים הקטנים והגועליים שהזכרת צובעים את המציאות פה בארץ בצבעים מדכאים ומכוערים, אבל תל אביב היא עיר מודרנית, תוססת וסובלנית יחסית ובקלות אפשר לשכוח בה את כל החושך הזה (עד שמתרחשת זוועה כמו הרצח ב"בר נוער").
    בגרמניה אין פוליטיקאים עלובים שמביעים דעות הומופוביות שכאלה?

  3. נעצבתי למקרא דבריך 😦 הצלחת לתמצת את המצב בצורה אישית ורגישה. עצוב שלאנשים כל כך איומים יש כל כך הרבה כוח בידיים.

להשאיר תגובה

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

